Post by dubetkedelcee on Feb 22, 2022 18:45:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Tap Fever - Puzzle Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Tap Fever - Puzzle Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Toy Tap Fever - Puzzle Blast 2022 version ▞▞▞
Je raketten en zo om een level te helpen verslaan is te veel munten
Te makkelijk
Mag wel iets moeilijker zijn maar wel leuke ditjes en datjes
Deze game 2019 geïnstalleerd 😐 het bevroor of liep gewoon vast..dus ik stop met spelen'n😞, start'd bac een maand geleden (2020) tot nu toe zo goed😐.
Net als het andere spel helpt het je niet, dan moet je level 4 keer halen
Vlinder Story: Dress up games নৈমিত্তিক fmp
Het is niet leuk om te spelen nu ik probeer de geest te vernietigen en de game laat me dat niet toe, dus ik verwijder de game nu
Mooi spel
Te veel LANGE reclames. Kan het spel niet echt spelen
Leuk en onderhoudend als je aan boord bent of als je een dagje uit met het gezin gaat. 😀😁😄👍💖💖💖💖😆 Het is ook leuk als je even niks te doen hebt of als je klaar bent met je werk ☺😁😎🎉💕💕💞
Glitches zeiden dat ik naar links ben verhuisd, maar games eindigen.
Geweldige manier om tijd te doden en te ontspannen. Verbazingwekkend dat zelfs de kinderen willen spelen en het spel overnemen.
Ik geniet van het spel, maar er zijn te veel lange advertenties te vaak
Ik vind het een goed spel en het konijn is ook heel schattig, maar de muziek is erg vervelend
Kan niet tegen andere spelers spelen...... niet zo uitdagend als andere spellen.
Na van het spel te hebben genoten en er nogal wat geld aan te hebben uitgegeven, wat een verandering van hart na het bereiken van level 1450 en het zien van "binnenkort". Dat was 2 weken geleden. Ik walg helemaal van je en heb het gevoel dat ik ben opgelicht. Regel dit
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Головоломки xsre
Het is goed tot nu toe
Leuk voor alle leeftijden
Ik heb net level 65 gespeeld, twee keer. De eerste keer en met nog 40 zetten over, eindigde mijn spel met de bewering dat ik geen zetten meer had. Ik koos ervoor om mijn raketten te verliezen in plaats van de 900 munten te betalen voor nog eens 5 zetten. Stomme storing. 2e keer eindigde ik met nog 42 zetten over.
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Geduldsspiele lfgb
Ik weet dat het een verkiezingsjaar is, maar echt advertenties op deze spellen. Ik ben dol op dit spel, maar de advertenties moeten stoppen voordat ik verder speel. Dit is belachelijk
Leuk en stressverlichtend spel voor mensen van alle leeftijden.
Ik ben echt dol op dit spel, ik heb alleen een lage beoordeling omdat ik net een nieuwe telefoon heb en ik mijn gegevens niet kan overbrengen. Ik wilde niet opnieuw beginnen. Als het daar niet van was, zou het zeker 5 sterren zijn.
Leuke kleine match 3. Ik wou dat het puzzels had zoals in advertenties, maar het verbaast me niet.
Werkt prima, heb geen in-app-aankopen gedaan, dus kan dat niet bevestigen...
Ik hou van de game, veel te veel advertenties zouden luke toon blast en toy blast #1 games zonder advertenties moeten zijn
Te veel advertenties!
Kan geen bonus gebruiken aan de linkerkant van de afspeelknop. Advertentie gaat niet alleen vooruit met buffers. We krijgen ook beloningen en zeggen niet hoe we ze gebruiken.
Te veel advertenties
Leuk spel maar te veel advertenties
Toy Tap Fever - Puzzle Blast પઝલ fvvl
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Teka-teki ppd
Moet gemakkelijker zijn om bonussen te krijgen
Te veel reclame
Veel te veel advertenties!
Je lokt me met het ene spel en presenteert een ander. Het aas laat zien dat je met je vinger over de gekleurde blokjes sleept. Het eigenlijke spel is hetzelfde als honderd andere spellen waarbij je groepen kubussen aanraakt om ze te elimineren.
Als ik eenzaam ben, speelde ik het spel, ik voel me er beter door
Te veel advertenties ... verwijderd ... haalde het plezier uit het spel 🙄